§1 [Bendrosios nuostatos]
- Šios taisyklės nustato internetinės parduotuvės, esančios adresu: https://alasta.lt, naudojimosi sąlygas, paslaugų rūšis, apimtį ir taisykles, taip pat skundų nagrinėjimo tvarką.
- Internetinės parduotuvės savininkas yra Alasta spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, kurios buveinė yra Niałek Wielki 106, 64-200 Wolsztyn, Lenkija, Didžiosios Lenkijos vaivadija, įregistruota Poznanės Naujamiesčio ir Wildos apygardos teismo IX ūkio skyriuje, KRS numeris: 0000771908, REGON: 382569333, PVM mokėtojo kodas: 9231732328, įstatinis kapitalas: 18 000,00 PLN, visiškai apmokėtas.
§2 [Sąvokos]
Šiose taisyklėse vartojamos sąvokos suprantamos taip:
- Pardavėjas – Alasta spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, kurios buveinė yra Niałek Wielki 106, 64-200 Wolsztyn, Lenkija, Didžiosios Lenkijos vaivadija, įregistruota Poznanės Naujamiesčio ir Wildos apygardos teismo IX ūkio skyriuje, KRS numeris: 0000771908, REGON: 382569333, PVM mokėtojo kodas: 9231732328, įstatinis kapitalas: 18 000,00 PLN, visiškai apmokėtas.
- Internetinė parduotuvė – svetainė adresu https://alasta.lt, per kurią Pardavėjas siūlo savo produktus pardavimui su pristatymu arba galimybe atsiimti asmeniškai (sutartinėmis sąlygomis).
- Vartotojas / Klientas – fizinis asmuo (Vartotojas) arba verslininkas, naudojantis Internetinės parduotuvės funkcijas.
- Vartotojo paskyra – individuali Vartotojo paskyra, leidžianti naudotis Internetinės parduotuvės paslaugomis, į kurią Vartotojas prisijungia naudodamas registracijos metu nurodytą el. pašto adresą arba vartotojo vardą ir slaptažodį.
- Vartotojas – fizinis asmuo, sudarantis sandorius su Pardavėju ne tiesiogiai susijusius su jo komercine ar profesine veikla.
- Verslininkas – fizinis ar juridinis asmuo arba organizacija, neturinti juridinio asmens statuso, bet galinti sudaryti teisinius sandorius ir vykdanti komercinę ar profesinę veiklą savo vardu.
- Registracija – procesas, kurio metu sukuriama Vartotojo paskyra, patvirtinamos taisyklės ir sudaroma sutartis.
- Užsakymo pateikimas – teisinis veiksmas, kurio metu sudaroma Sutartis su Pardavėju.
- Sutartis – elektroninė pirkimo-pardavimo sutartis, sudaryta tarp Pardavėjo ir Vartotojo, pagal kurią Klientas įsipareigoja sumokėti už pasirinktą produktą, o Pardavėjas –perduoti jo nuosavybę ir pristatyti.
- Elektroninė paslauga – paslaugų teikimas elektroninėmis priemonėmis, kaip nustatyta įstatyme dėl elektroninių paslaugų teikimo (Lenkijos įstatymų leidinys 2020 m. Nr. 344 su vėlesniais pakeitimais), Pardavėjo teikiamas per Internetinę parduotuvę.
- Privatumo politika – privatumo ir slapukų naudojimo politika, pasiekiama per šią nuorodą.
- Taisyklės – šios „Alastos internetinės parduotuvės taisyklės“.
§3 [Techniniai reikalavimai naudojantis Internetine parduotuve]
- Norint naudotis Internetine parduotuve, Vartotojas turi turėti:
- Kompiuterį su Microsoft Windows arba iOS operacine sistema, išmanųjį telefoną arba planšetinį kompiuterį su tinkama operacine sistema,
- Nuolatinę prieigą prie interneto,
- Atitinkamą 2017 metų ar naujesnę interneto naršyklės versiją: Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Google Chrome, Opera, palaikančią tokias technologijas kaip http, https, html 5, xhtml, xml, CSS 3, JavaScript, slapukai, jpeg, png, gif, svg formatai,
- Elektroninio pašto paskyrą.
§4 [Vartotojas ir Vartotojo paskyros naudojimas]
- Norint sukurti Vartotojo paskyrą Internetinėje parduotuvėje, būtina atlikti šiuos veiksmus:
- Nurodyti vartotojo vardą ir el. pašto adresą,
- Patvirtinti reCaptcha apsaugos sistemą,
- Patvirtinti šių Taisyklių ir Privatumo politikos sąlygas bei sutikti su asmens duomenų tvarkymu.
- Prieš pateikiant užsakymą, Vartotojas privalo pateikti teisingą informaciją savo paskyroje, ypač vardą, pavardę, adresą, o verslo pirkimų atveju – įmonės pavadinimą ir PVM kodą.
- Patvirtindamas Taisykles, Vartotojas pareiškia, kad visi jo pateikti duomenys yra tikri ir teisėti.
- Vartotojas, turintis paskyrą, gali bet kada:
- Keisti slaptažodį,
- Redaguoti asmens duomenis,
- Peržiūrėti užsakymų istoriją,
- Pridėti mokėjimo korteles užsakymų apmokėjimui,
- Ištrinti savo paskyrą.
§5 [Užsakymo pateikimas ir Sutarties sudarymas]
- Per Internetinę parduotuvę Pardavėjas parduoda savo gaminius, kartu organizuodamas jų pristatymą Kliento nurodytu adresu, su išlygomis, nurodytomis § 6, 3 dalyje.
- Užsakymo pateikimo procesas vykdomas tik per Internetinę parduotuvę ir apima šiuos etapus:
- Vartotojas pasirenka norimą prekę ir įdeda ją į pirkinių krepšelį.
- Jei reikia, Klientas gali būti paprašytas nurodyti papildomas pasirinktos prekės funkcijas ar parametrus. Jų kaina pridedama prie bendros kainos, kuri nurodoma prieš prekę įdedant į krepšelį. Visos kainos yra nurodytos su PVM.
- Įdėjus prekę į krepšelį, Klientas nukreipiamas į puslapį, kuriame galima keisti užsakomos prekės kiekį, pateikti duomenis, nurodytus § 4, 2 dalyje, arba prisijungti prie paskyros.
- Atlikęs šiuos veiksmus, Klientas pasirenka mokėjimo būdą, patvirtina Taisyklių laikymąsi, susipažinimą su teise atsisakyti Sutarties ir apmoka už prekes.
- Galimi mokėjimo būdai:
- Per mokėjimų operatorių „PayPro S.A.“, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, Lenkija, KRS: 0000347935, PVM mokėtojo kodas: 779-236-98-87.
- Kredito ar debeto kortele (Visa, Mastercard arba American Express).
- Bankiniu pavedimu į Pardavėjo nurodytą sąskaitą. Šiuo atveju, po užsakymo pateikimo Klientui el. paštu atsiunčiami pavedimo rekvizitai. Mokėjimo paskirtyje reikia nurodyti užsakymo numerį.
- Grynaisiais pinigais, mokant kurjeriui (galioja tik užsakymams Lenkijos teritorijoje).
- Apmokėjus užsakymą, sudaroma Sutartis tarp Pardavėjo ir Kliento. Ši Sutartis galioja tol, kol įvykdomas užsakymas. Klientas el. paštu gauna užsakymo ir Sutarties sudarymo patvirtinimą.
- Pardavėjas, sudaręs Sutartį ir gavęs apmokėjimą, gali išrašyti sąskaitą faktūrą elektroniniu formatu, kurią siunčia Kliento nurodytu el. pašto adresu. Klientas sutinka priimti tokią sąskaitą el. paštu.
§6 [Prekių pristatymas]
- Nurodytoms prekių kainoms pridedami pristatymo mokesčiai, jei taikoma. Pristatymas Lenkijoje yra nemokamas. Pristatymo į kitų Europos Sąjungos šalių ar Jungtinės Karalystės teritorijas kainos nurodomos prieš apmokėjimą.
- Pasirinkus pristatymą kurjeriu, užsakytos prekės išsiunčiamos per 2–20 darbo dienų nuo mokėjimo gavimo, atsižvelgiant į produkto kategoriją.
- Prekės pristatomos į šias šalis: Austriją, Belgiją, Bulgariją, Kroatiją, Daniją, Estiją, Suomiją, Prancūziją, Graikiją, Ispaniją, Nyderlandus, Airiją, Lietuvą, Vokietiją, Norvegiją, Lenkiją, Čekiją, Rumuniją, Švediją, Slovakiją, Slovėniją, Vengriją, Italiją, Jungtinę Karalystę, Latviją.
- Sudarius Sutartį su Vartotoju, Pardavėjas atsako už prekių pristatymą iki jų perdavimo Klientui. Jei prekės pristatomos su akivaizdžiais pažeidimais, Klientas turėtų kuo greičiau apie tai pranešti kurjeriui ir Pardavėjui. Pavėluotas pranešimas neturi neigiamos įtakos Vartotojo teisėms.
- Sudarius Sutartį su Verslininku, Pardavėjas neatsako už prekių praradimą, sugadinimą ar pristatymo vėlavimą po jų perdavimo kurjeriui.
- Priimant siuntą, klientas turi kruopščiai patikrinti pakuotės ir turinio būklę kurjerio akivaizdoje. Jei nustatomi bet kokie pakuotės ar produkto pažeidimai, siunta turi būti nedelsiant atsisakyta ir surašytas žalų protokolas pagal vežėjo procedūras. Tokios protokolo trūkumas gali trukdyti nagrinėti pretenziją dėl siuntos pažeidimo.
- Apie įvykusią situaciją būtina nedelsiant informuoti pardavėją el. paštu adresu: claim@alasta.lt arba telefonu: mobilus. tel. +48 538 012 767, +48 662 872 404
- Kruopštus siuntos patikrinimas ją gavus yra būtinas norint apsaugoti jūsų teises pateikus pretenziją.
§7 [Teisė atsisakyti Sutarties]
- Vartotojas, sudaręs Sutartį su Pardavėju per Internetinę parduotuvę, turi teisę per 14 dienų ją atsisakyti be priežasties, išskyrus prekių grąžinimo išlaidas.
- Norėdamas atsisakyti Sutarties, Klientas turi pateikti pareiškimą Pardavėjui. Pareiškimo forma pasiekiama per šią nuorodą.
- Pareiškimą galima pateikti:
- Elektroniniu paštu adresu: biuro@alasta.pl – laikoma, kad terminas išlaikytas, jei pareiškimas pateikiamas iki jo pabaigos.
- Pasirašytą pareiškimą išsiųsti Pardavėjo adresu: Alasta sp. z o.o., Niałek Wielki 106, 64-200 Wolsztyn, Lenkija – laikoma, kad terminas išlaikytas, jei laiškas išsiunčiamas iki jo pabaigos.
- Pasinaudojus teise atsisakyti Sutarties, laikoma, kad Sutartis nebuvo sudaryta.
- Pardavėjas per 14 dienų nuo atsisakymo pareiškimo gavimo grąžins Klientui visus sumokėtus pinigus, išskyrus grąžinimo išlaidas.
- Pinigai grąžinami tuo pačiu būdu, kuriuo buvo atliktas mokėjimas, nebent Klientas aiškiai sutiko su kitu būdu.
- Klientas turi grąžinti prekes per 14 dienų nuo atsisakymo pareiškimo. Laikoma, kad terminas išlaikytas, jei prekės grąžinamos iki jo pabaigos.
- Klientas atsako už prekių vertės sumažėjimą, jei jomis buvo naudotasi daugiau nei būtina jų savybėms ar veikimui patikrinti.
- Teisė atsisakyti Sutarties netaikoma, jei prekė pagaminta pagal individualų Kliento užsakymą arba pritaikyta jo poreikiams.
- Apie tai, kad prekė bus gaminama pagal užsakymą, Klientas informuojamas prieš sudarant Sutartį.
- Grąžinama prekė turi būti tokioje būklėje, kad ją būtų galima toliau parduoti, tai reiškia, kad vartotojas gali naudoti prekę tik tokiu būdu, kuris būtinas jos savybėms, charakteristikoms ir veikimui nustatyti. Prekė turi būti pilna ir, jei įmanoma, grąžinta originalioje pakuotėje. Prekė negali būti pritvirtinta prie sienos ir neturėtų būti jokių montavimo požymių.
- Siuntimo išlaidas už grąžinamą prekę apmoka klientas, tačiau tam tikrais atvejais pardavėjas gali apmokėti grąžinimo išlaidas iki pradinės siuntimo sumos.
- Klientas privalo tinkamai supakuoti grąžinamą prekę, kad sumažintų jos sugadinimo riziką transportavimo metu.
- Pardavėjas nepriima grąžinamų siuntų, siunčiamų grynaisiais pinigais.
- Prie grąžinamos siuntos turi būti pridėtas pirkimo dokumentas (pvz., kasos kvito arba sąskaitos kopija) ir užpildyta grąžinimo forma.
Šis reglamentas parengtas pagal Europos Sąjungos vartotojų teisių apsaugos teisės aktus.
§8 [Prekės neatitikimas sutarčiai ir pretenzijų nagrinėjimo tvarka, taikoma sutartims su vartotojais]
- Jei prekė neatitinka sutarties, vartotojas turi teises, numatytas šiame skirsnyje.
- Prekė laikoma atitinkančia sutartį, jei ji atitinka sutarties sąlygas dėl aprašymo, tipo, kiekio, kokybės, komplektiškumo ir funkcionalumo. Be to, prekė turi atitikti šiuos reikalavimus:
- Būti tinkama naudoti pagal paskirtį, kuri įprasta tokio tipo prekėms.
- Turėti tokius kiekius ir savybes, kurių vartotojas galėjo tikėtis, atsižvelgdamas į prekės pobūdį ir pardavėjo garantijas.
- Pardavėjas atsako už prekės neatitikimą sutarčiai, jei jis egzistavo prekės pristatymo metu ir išryškėjo per dvejus metus nuo šio momento, išskyrus atvejus, kai prekių pristatymas buvo vykdomas į Europos Sąjungos šalis, kuriose įstatymai numato ilgesnį terminą.
- Jei prekė neatitinka sutarties, vartotojas gali reikalauti ją pataisyti arba pakeisti.
- Pardavėjas gali pakeisti prekę, jei vartotojas reikalauja pataisymo, arba pataisyti, jei vartotojas reikalauja pakeitimo, jei vartotojo pasirinktas būdas yra neįmanomas arba sukeltų per dideles išlaidas. Jei pataisymas ir pakeitimas neįmanomi arba būtų per brangūs, pardavėjas gali atsisakyti įvykdyti šiuos veiksmus.
- Pardavėjas privalo pataisyti ar pakeisti prekę per protingą laiką ir be didelių nepatogumų vartotojui. Visos pataisymo ar pakeitimo išlaidos, įskaitant siuntimo, darbo ir medžiagų sąnaudas, tenka pardavėjui.
- Jei prekė neatitinka sutarties, vartotojas gali:
- Reikalauti sumažinti kainą arba nutraukti sutartį, jei pardavėjas atsisakė pataisyti arba pakeisti prekę.
- Prekė neatitiko sutarties po pataisymo ar pakeitimo.
- Prekės neatitikimas yra esminis ir pateisina kainos sumažinimą arba sutarties nutraukimą.
- Vartotojas negali nutraukti sutarties, jei prekės neatitikimas yra nereikšmingas.
- Pretenzijai pateikti vartotojas turi pateikti skundą adresu: Alasta sp. z o.o., Niałek Wielki 106, 64-200 Wolsztyn, Lenkija, arba el. paštu: biuro@alasta.pl, nurodydamas:
- Vartotojo duomenis.
- Prekės neatitikimo aprašymą su fotografijomis.
- Reikalavimą pagal §8 4 arba 7 dalis.
- Pretenzijų nagrinėjimo procedūros klausimais vartotojas gali kreiptis telefonu: +48238012767, +46662872404.
- Pretenzija nagrinėjama per 14 dienų nuo jos gavimo.
- Atsakymas į pretenziją siunčiamas el. paštu arba nurodytu adresu.
- Sutarties nutraukimo atveju vartotojas nedelsdamas grąžina prekę pardavėjui pardavėjo sąskaita.
- Pardavėjas grąžina sumokėtą kainą ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekės gavimo.
- Grąžinama prekė turi būti originalioje pakuotėje, apsaugota nuo pažeidimų transportavimo metu. Jei prekė pažeidžiama dėl netinkamo įpakavimo, pardavėjas gali atmesti pretenziją.
- 9 [Garantija verslo klientams]
- Pagal Civilinio kodekso 558 straipsnio 1 dalį garantija verslo klientams netaikoma.
- Garantija taip pat netaikoma sandoriams, sudarytiems su fiziniais asmenimis, jei jie nėra tiesiogiai susiję su jų profesine veikla.
§10 [Prekės garantija]
- Visos prekės parduodamos su 2 metų garantija.
- Garantija nesumažina vartotojo teisių pagal pretenzijų dėl neatitikimo sutarčiai taisykles.
- Grąžinant prekes pagal garantiją taikomos §8 15 dalies nuostatos.
- Garantijos sąlygas nustato garantijos kortelė.
§11 [Elektroninių paslaugų rūšys ir apimtis]
- Pardavėjas per internetinę parduotuvę teikia vartotojams nemokamas elektronines paslaugas, tokias kaip:
- galimybę vartotojams peržiūrėti internetinės parduotuvės turinį, pateikti užsakymus ir sudaryti sutartis su pardavėju,
- vartotojo paskyros administravimą,
- naudojimąsi „Klientų pagalbos“ pokalbių funkcija, kurioje galima gauti patarimus dėl tinkamo prekių pasirinkimo,
- galimybę peržiūrėti ir pateikti atsiliepimus per portalą „TrustMate“, kuris pasiekiamas adresu: http://trustmate.io.
- Vartotojai, turintys paskyrą, taip pat gali naudotis papildomomis funkcijomis:
- peržiūrėti užsakymų istoriją,
- pasiekti įsigytų prekių elektronines naudojimo instrukcijas.
- Pardavėjas turi teisę internetinėje parduotuvėje skelbti reklaminius turinius, kurie yra integrali jos dalis.
§12 [Elektroninių paslaugų teikimo ir sutarčių sudarymo sąlygos]
- Elektroninių paslaugų, nurodytų §11 skyriuje, teikimas yra nemokamas.
- Sutartis dėl galimybės vartotojams peržiūrėti internetinės parduotuvės turinį sudaroma apibrėžtam laikui ir baigiasi, kai vartotojas nustoja peržiūrėti turinį.
- Sutartis dėl užsakymo pateikimo ir sutarčių sudarymo su pardavėju sudaroma apibrėžtam laikui, kuris būtinas užsakymui įvykdyti.
- Sutartis dėl vartotojo paskyros administravimo yra sudaroma neterminuotam laikui. Vartotojas gali bet kada ištrinti paskyrą naudodamasis internetinės parduotuvės funkcijomis.
- Sutartis dėl galimybės peržiūrėti ir pateikti atsiliepimus sudaroma apibrėžtam laikui ir baigiasi po atsiliepimo pateikimo arba paslaugos nebenaudojimo.
- Techniniai reikalavimai internetinei parduotuvei naudoti nurodyti §3 skyriuje.
- Vartotojas privalo naudotis internetine parduotuve laikydamasis įstatymų ir geros moralės normų, gerbdamas trečiųjų asmenų teises ir intelektinę nuosavybę.
- Vartotojas privalo pateikti teisingą informaciją ir neperduoti neteisėto turinio.
§13 [Skundų nagrinėjimo procedūra dėl elektroninių paslaugų teikimo]
- Elektroninių paslaugų skundų nagrinėjimo atveju taikomos §8 9–12 dalys. Vartotojas turi pateikti kuo daugiau informacijos apie problemą, įskaitant jos pobūdį ir atsiradimo datą.
§14 [Pardavėjo atsakomybės apimtis]
- Pardavėjas neatsako už šias aplinkybes:
- vartotojo nesilaikymą taisyklių,
- force majeure ar pardavėjo nekontroliuojamus techninius sutrikimus,
- vartotojo nesugebėjimą prisijungti dėl §3 skyriuje nurodytų techninių reikalavimų nesilaikymo,
- trečiųjų asmenų prieigą prie vartotojo paskyros,
- duomenų praradimą dėl techninių gedimų ar kitų nepriklausomų aplinkybių,
- laiškų iš pardavėjo pažymėjimą kaip šlamštą.
- Pardavėjas turi teisę sustabdyti internetinės parduotuvės veikimą dėl techninės priežiūros.
- Vartotojas privalo informuoti pardavėją apie pasikeitusius duomenis, kitaip korespondencija bus laikoma tinkamai pristatyta.
- Pardavėjas neatsako už prarastą pelną dėl sutarties nevykdymo ar netinkamo vykdymo.
§15 [Asmens duomenų apsauga]
- Asmens duomenų apsaugos principai aprašyti Privatumo politikoje, pasiekiamoje šiame puslapyje.
- Asmens duomenų pateikimas yra būtinas sutarčiai įvykdyti. Pardavėjas netikrina pateiktos informacijos tikslumo.
- Vartotojų asmens duomenų bazė yra teisiškai apsaugota ir saugoma nuo neįgaliotų asmenų prieigos.
§16 [Geros praktikos kodeksas]
- Pardavėjas privalo laikytis visų vartotojų apsaugos reglamentų ir vykdyti sąžiningą prekybą, gerbdamas visus galiojančius įstatymus, ypač tuos, kurie susiję su nuotoline prekyba.
- Šios taisyklės parengtos aiškiai ir suprantamai. Bet kokių abejonių dėl taisyklių nuostatų reikšmės atveju jos aiškinamos vartotojo naudai.
- Sudarant sutartį vartotojas informuojamas apie visas esmines jos sąlygas, ypač apie pirkimo kainą, prieš atlikdamas mokėjimą.
- Pardavėjas deda visas pastangas, kad gauti asmens duomenys, susiję su užsakymo vykdymu, būtų tvarkomi tinkamai ir apsaugoti nuo neteisėto naudojimo.
- Siekdamas užtikrinti aukščiausią paslaugų kokybę po pardavimo, pardavėjas įsipareigoja teikti tinkamą personalo pagalbą iškilus sunkumams dėl įsigytos prekės montavimo ar naudojimo.
§17 [Intelektinė nuosavybė ir autorių teisės]
- Išimtinės teisės į turinį, kurį pardavėjas pateikia ar skelbia internetinėje parduotuvėje, įskaitant autorių teises, internetinės parduotuvės pavadinimą, grafinės išvaizdos elementus bei duomenų bazes, yra teisiškai saugomos ir priklauso pardavėjui arba trečiosioms šalims, su kuriomis pardavėjas yra sudaręs atitinkamas sutartis. Klientai turi teisę nemokamai naudotis šiuo turiniu asmeniniams tikslams tik tiek, kiek tai būtina tinkamam internetinės parduotuvės naudojimui.
- Vartotojas, internetinėje parduotuvėje skelbiantis bet kokį turinį, įskaitant grafiką, komentarus, atsiliepimus ar nuomones, suteikia pardavėjui neišskirtinę ir nemokamą licenciją šį turinį naudoti, įrašyti, keisti, pašalinti, papildyti, viešai atlikti, rodyti, dauginti ir platinti (ypač internete).
§18 [Baigiamosios nuostatos]
- Sutikdamas su šiomis taisyklėmis, naudotojas pareiškia, kad suprato jų turinį ir įsipareigoja laikytis jose nurodytų nuostatų.
- Taisyklės įsigalioja nuo ________________________ datos.
- Administratorius pasilieka teisę bet kada pakeisti taisykles, o visi pakeitimai įsigalios, kai naudotojai bus iš anksto informuoti apie naują taisyklių tekstą el. paštu, nurodytu registruojant naudotojo paskyrą.
- Sutartys, sudarytos Pardavėjo, rengiamos lietuvių kalba arba kita kalba, atitinkančia Kliento gyvenamosios vietos šalį sutarties sudarymo metu.
- Naudojimo ir surinkimo instrukcijas galima atsisiųsti per pateiktą nuorodą.
- Visi ginčai, kylantys dėl Paslaugų veikimo, teikiamų paslaugų, sudarytos Sutarties vykdymo ar nevykdymo su verslo subjektais, bus nagrinėjami teisme pagal Pardavėjo buveinės vietą. Jei Vartotojui prekę pristatė į ES šalį arba jei Sutarties sudarymo metu Vartotojas gyveno ES šalyje, jis turi teisę pasirinkti ginčui spręsti palankesnę šalį.
- Sutartys, sudarytos Pardavėjo, atitinka Lietuvos teisės aktus ir ES direktyvas. Ginčai sprendžiami pagal Lietuvos teisę, išskyrus atvejus, kai vartotojui taikomi kitos šalies privalomi teisės aktai.
- Jei kurios nors taisyklių dalies nuostatos prieštarauja galiojantiems teisės aktams, taikomi atitinkami Lietuvos ar kitos ES šalies teisės aktai.
- Vartotojas turi teisę pasinaudoti neteisminėmis ginčų sprendimo procedūromis, pateikdamas skundą tarpininkavimo arba arbitražo teismui. Vartotojai taip pat gali kreiptis į vartotojų teisių apsaugos tarnybas dėl nemokamos pagalbos.
- Vartotojas (išskyrus tuos, kuriems prekės buvo pristatytos į Jungtinę Karalystę arba kurie sutarties sudarymo metu gyveno JK teritorijoje) gali pateikti skundą naudodamasis internetine ginčų sprendimo platforma (ODR): http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Šios Taisyklės reglamentuojamos Lenkijos Respublikos teisės aktais** (tais atvejais, kurie nenumatyti šiomis Taisyklėmis, taikomi Lenkijos teisės aktai, ypač Civilinio kodekso – Dz. U. 2020 m. Nr. 1740 su vėlesniais pakeitimais, Vartotojų teisių įstatymo – Dz. U. 2023 m. Nr. 2759 su vėlesniais pakeitimais, ir 2002 m. liepos 18 d. Elektroninių paslaugų teikimo įstatymo – Dz. U. 2020 m. Nr. 344 su vėlesniais pakeitimais nuostatos) ir bus aiškinamos pagal šiuos teisės aktus (išskyrus kolizinės teisės normas). Taip pat aiškiai netaikoma Jungtinių Tautų konvencija dėl tarptautinio prekių pirkimo-pardavimo sutarčių. Jeigu Klientas yra Vartotojas, nuolat gyvenantis Europos Sąjungos valstybėje narėje, esančioje už Lenkijos Respublikos ribų, jam taip pat taikoma apsauga, suteikiama pagal privalomus jo gyvenamosios šalies teisės aktus, galiojusius sudarant Sutartį. Pardavėjas nurodo savo jurisdikciją kaip bendrosios kompetencijos teismą pagal savo verslo vykdymo vietą, t. y. Volštyno miestą, o tai reiškia, kad ieškinius dėl vartotojų teisių apsaugos, susijusius su šiomis Taisyklėmis, galima pateikti kompetentingam Volštyno miesto teismui arba ES šalyje, kurioje gyvena Vartotojas.